Forsendelse og retur
Levering
Klimanøytral Servicepakke (Med sporing)
Normalt har du varene på utleveringssted 2-5 dager fra vi har mottatt din bestilling. Posten gir deg beskjed når pakken kan hentes.
Pakke i postkassen
Sendes med sporing. Normalt 2-5 dager fra vi har mottatt din betaling til du har den i postkassen.
På døren
- Leveres på døren mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer.
- Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis
- Mottaker kan gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken hvis man ikke er hjemme.
- Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores
Normalt 2-5 dager fra vi har mottatt din betaling til du har pakken på døren.
Hent i butikk Skien
Hente selv i vår butikk i Skien. Grenadervegen 6, 3734 Skien.
Du vil motta en e-post på når pakken er klar til henting i Skien.
Kunder på Svalbard
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .
Uavhentede pakker
Uavhentede pakker som kommer tilbake til DAMPERN AS vil bli kreditert i sin helhet og varene lagt tilbake på lager. (jfr Forbrukerkjøpsloven §40 og §46).
Forbrukerkjøpsloven §46 gir selger anledning til å kreve erstatning for det tapet selger lider som følge av kontraktsbrudd fra forbrukerens side. Kontraktsbrudd er i følge §40 om forbrukeren ikke henter ut pakken.
Dersom du vil gjøre nytte av Angrerettsloven og angre på ditt kjøp må pakken hentes ut på postkontoret, før den sendes i retur til selger.
Alle fraktkostnader ved uavhentede pakker belastes kunden.
Angrerett og Retur til Dampern AS
- Angrerett gjelder utelukkende ved kjøp via nettbutikken, og er gyldig til og med 14 dager etter pakken er mottatt (kjøp over kasse på Pick-Up point omfattes ikke av angrerett).
- Returskjema skal være sendt ferdig utfylt for at returrett skal gjøres gjeldende (se link under). Ta evt kontakt med oss om du er usikker
- Returpakker som sendes til DAMPERN AS som oppkrav blir ikke behandlet, og sendes i retur til avsender.
- Varen skal være i den stand den ble levert.
- Om varen var skadet ved mottak må dette varsles DAMPERN AS omgående etter mottak, og bekreftes av speditør (om skaden hadde synlige skader).
- Returfrakt (ved godkjente reklamasjoner) dekkes av DAMPERN AS forutsatt at kvittering for frakt forelegges (sendes post@dampern.no)
- Angrerett gjøres kun gyldig forutsatt at eventuelle forseglinger ikke er brutt.
- NB! Angrerett kan ikke påberobes når:
- Forsegling er brutt på personlige (intime) produkter (tanker, coiler, drippere, pods, ejuice, aroma, konsentrat). Gjelder også dersom personlig produkt inngår som en del av et sett.
- Produktet ikke er i salgbar stand som ny vare.
Refusjon:
Så snart godkjennelse av returert vare foreligger vil DAMPERN snarest gjennomføre refusjon til den konto beløpet ble betalt fra med mindre annet er avtalt.
Vennligst benytt følgende skjema for retur til oss: RETURSKJEMA
Fyll ut skjema og send inn sammen med varen.